Success story
EDIN Market 

2147694710-Photoroom_1_2.png

10 000


Зареєстрованих у сервісі користувачів

5 000+


Активних верифікованих покупців товарів

1 000+


Нових покупців у застосунку EDIN Market щомісяця

VATSAK

Кондитерський Дім «Вацак» — найбільший виробник тортів в Україні, а також найширша ритейл-мережа у Європі

Результати впровадження

  • Суттєво скорочено час обробки замовлення
  • Можливість ведення кожного контрагента індивідуально (прайси, графіки)
  • Швидка техпідтримка 🌪 Постійні оновлення (покращення застосунку)
  • Широкий функціонал застосунку
  • Взаємодія між замовником та постачальником
  • Замовлення в будь-який час, 24/7/365 🔥

Передумови впровадження EDIN Market

  • Відсутність єдиного сервісу замовлень. Прийняття замовлень здійснювалося на пошту, різні месенджери, у телефонному режимі. У зв'язку з цим потрібно було багато часу на зворотний зв'язок з клієнтом про підтверджену і відвантажену кількість продукції, зростала ймовірність створення помилок.
  • Торговельні точки мали свій власний формат замовлення, що ускладнювало та уповільнювало процес обробки.
  • Замовлення приймались тільки у відведений час.
  • Інформація зберігалась на папері, що ускладнювало пошук необхідних даних
Noviy_prokt_100.png

Як впроваджується застосунок EDIN Market в нових торгових точках?

  • Кожному новому клієнту (це кав'ярні, мінімаркети тощо), який звертається до КД «Вацак», надається інструкція по роботі в сервісі EDIN Market.
  • В подальшому, клієнт підключається до КД «Вацак» згідно інструкції.
  • Якщо виникають питання, завжди можна звернутися за допомогою на цілодобову підтримку від компанії EDIN

🛒 Замовляйте БЕЗКОШТОВНУ демонстрацію застосунку EDIN Market

РУМ'ЯНЕЦЬ

Результати впровадження EDIN Market 

Економія часу: завдяки застосунку орієнтовна економія робочого часу на одне робоче місце складає 1 годину. Це дозволяє співробітникам більше уваги приділяти контролю замовлень інших торгових точок та іншим важливим завданням.


Розширення охоплення: наразі EDIN Market використовують 733 активні торгові точки, ще 197 знаходяться на стадії підготовки до переходу на платформу. 


Прискорення обробки замовлень: завдяки автоматизації процесів обробки замовлень скоротився час, який оператори витрачали на цю роботу. Це дозволяє їм зосередитися на інших, більш важливих завданнях, що сприяє кращому обслуговуванню клієнтів та підвищенню загальної продуктивності


Ефективне просування: EDIN Market є сприятливим інструментом для просування нових товарів на ринок. Розміщення товару на верхніх позиціях з позначками «Новинка» або «Хіт продажів» значно збільшує його шанси на успіх 🔥


Покращення бізнес-процесів: EDIN Market допомагає оптимізувати багато бізнес-процесів, наприклад, фіксацію повернень в BAS системі. Це економить час та кошти, а також робить роботу більш прозорою та ефективною.


Зниження витрат на паперові носії: EDIN Market допоміг скоротити потребу в пересиланні документів поштою, економлячи кошти на цій статті витрат.

Dizain-bez-nazvaniya1_2.png

Хлібозавод «Рум’янець» і сьогодні є одним із кращих в Україні, а тоді, 16 жовтня 2003 року, його відкриття стало справжньою подією.

Підтвердженням відмінних характеристик продукції ТМ «Рум’янець» є щорічні та різноманітні нагороди, що їх отримує наша продукція на Всеукраїнських дегустаційних конкурсах.

На сьогодні продукцію ТМ «Рум’янець» люблять смакувати в 12 областях України: Рівненській, Волинській, Львівській, Житомирській, Тернопільській, Київській, Одеській, Чернігівській, Чернівецькій, Вінницькій, Хмельницькій та Івано-Франківській.

733

Активні торгові точки
у застосунку EDIN Market

Передумови та проблеми впровадження EDIN Market:

→ Передумови:

  • Відсутність єдиного сервісу для приймання замовлень. Замовлення від торгових точок надходили через пошту, різні месенджери та телефоном, що вимагало багато часу для зворотного зв'язку з клієнтом щодо підтвердженої та відвантаженої кількості продукції, збільшуючи ймовірність помилок.
  • Уся інформація про відвантаження зберігалася на паперових носіях. Це значно ускладнювало пошук та уточнення необхідних даних про відвантаження.
  • Перевантажена телефонна лінія: обробка замовлень через кол-центр призводила до тривалих розмов та загального уповільнення процесу.
  • Піковий час: у «прайм тайм» кількість дзвінків перевищувала можливості кол-центру, що створювало черги та негативно впливало на якість обслуговування.
  • Якість обслуговування: завантаженість кол-центру призводила до зниження рівня сервісу та невдоволення клієнтів.

→ Проблеми:

  • Опір змінам: звичка працювати «по-старому» та небажання деяких торгових точок адаптуватися до нових методів роботи.
  • Низька мотивація продавців: незацікавленість продавців торгових точок у розвитку та оптимізації процесів замовлення.
  • Складність користування: незрозумілість інтерфейсу для деяких користувачів, що може призводити до помилок та затримок.

ЛАСУНКА

Результати впровадження EDIN Market 

Створений структурований прайс-лист:

Дистриб’ютор завжди має актуальні та заплановані ціни і йому більше не треба робити запит до виробник.


Оперативна та доступна інформація по замовленню:

Актуальна інформація по замовленню на всіх етапах його виконання. Більше не треба постійно уточнювати, вся інформація є на платформі 


Швидкий пошук даних:

Пошук документації та уточнення деталей по відвантаженню став зручніше і займає менше часу, завдяки єдиній системі зберігання документів. На платформі вся документація закріплена за замовленням.


Зменшився час на обробку замовлення:

Раніше менеджер створював замовлення у ручному режимі, це уповільнювало процес, зростала ймовірність створення помилок.

lasunka-baner_1.png

ТМ «Ласунка» - виробник морозива в Україні з 1997 року. Із самого початку своєї діяльності компанія дотримувалася встановлених стандартів якості, ретельно слідкувала за тим, щоб готова продукція була не тільки смачною, але й повністю безпечною.

Розробляючи власні унікальні технології виробництва морозива, ми залишились вірними основним принципам роботи. 

Схема документообігу «Дистриб'ютор – Виробник»

Noviy_prokt_-_2024-09-25T174954_930.png

Передумови та проблеми впровадження EDIN Market:

  • Не було жодного шаблону для замовлення. Дистриб'ютори відправляли замовлення у своїх форматах, що суттєво уповільнювало час обробки замовлення.
  • Відсутність контролю доступних позицій прайс-листа на етапі формування замовлення дистриб'ютором. Замовлення могло надійти на продукцію, яка знята з виробництва або її немає в наявності.
  • Відсутність єдиного сервісу замовлень. Прийняття замовлень здійснювалося на пошту, різні месенджери, у телефонному режимі. У зв'язку з цим потрібно було багато часу на зворотний зв'язок з клієнтом про підтверджену і відвантажену кількість продукції, зростала імовірність створення помилок.
  • Вся інформація про відвантаження зберігається на паперових носіях. Це значно ускладнювало пошук і уточнення необхідних даних про відвантаження.

MB foody

Результати впровадження EDIN Market 

  • MB FOODY вдалося налагодити ефективну співпрацю з провідними торговими мережами України.
  • Успішний запуск роботи з роздрібними торговими точками.
5686748514_w240_h100_tov-mbfudi-.png

mb foody - український виробник дефіцитних Shaka🤙 снеків та поживних перекусів для всієї родини.

Компанія створена у 2022 році, під час воєнних дій.  Не дивлячись на це, засновники знайшли можливість створити нову компанію та надати робочі місця. Має багаторічний досвід у виробництві та в створенні продуктів завдяки —  Михайлу Бащинському - відомому українському виробнику м’ясних делікатесів.

  • Продукція:

Shaka🤙 снеки   - це джерело енергії та класного настрою для всієї сім’ї. Ми використовуємо інгредієнти лише  від відібраних та сертифікованих постачальників

Mb foody Pet - також ми виготовляємо натуральні, гіпоалергенні ласощі для ваших улюбленців. 

MB Foody довіряють: 

Продукція представлена на сайті та в національних торгових мережах України і навіть більше🤙:  АТБ, Сільпо, Метро, Новус, Коло, Фоззі, Велика Кишеня, ОККО, БРСМ, Маршал 

  • Виробництво: 
  • Ми виробляємо продукти невеликими партіями під вас, на замовлення, щоб ви завжди ласували свіжим продуктом.

  • При виробництві наших продуктів, ми використовуємо ручне подрібнення інгредієнтів, що зберігає смако-ароматичні властивості. 

  • Передова інформаційна система та виробничий ланцюг, які дозволяють відслідковувати входимість всього сирʼєвого ресурсу протягом виробництва та продажу.

Встигніть залишити заявку щоб потрапити у ТОП-50 виробників в Україні

Зв'язатися з нами

sales@edin.ua